Dansavslutningar

Hade en bra men stressig dag igår. På höst terminen har vi mini avslutningar med barngrupperna tillskillnad från våren då vi har föreställning med alla grupper. Men det är ganska skönt att ha lite mindre ibland och kunna koncentrera sig på varje grupp. Avslutade 4 klasser igår på Dansplatsen.
 
Har så otroligt fina människor runt mig. Stort tack till alla elever, zumbafamiljen och Monika :) Som jag skrev på facebook, det är ni som inspirerar mig att göra det här. Somnade glad går faktiskt. Blev en lång kväll och var inte hemma för än elva halv tolv. 
 
Men idag är det en ny dag. Har tvingat morfar att övningsköra med mig nu. Sen är det zumba ikväll. 
Ha en skön dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0