Godmorgon Solen!

Sitter i myskläder och njuter av solen. Även om jag sitter inne, ruskigt kallt ät det ute idag så det blir mössa på om jag vill gå ut haha. Beatles är på, tekannan är tom och humöret är okey. Håller dock på att bli förskyld, vaknade med rinniga ögon, svullen hals och täppt näsa. Mu, får inte bli sjuk nu när jag hållit mig frisk så länge :/
 
Sitter och kollar lite lchf recept, haha är sån matnörd. Kylen behövs fyllas på men har ingen inspiration till nåt jag är sugen på. Måste iaf dra till centrum och handla sminkborttagning, vilket jag dragit mig för några dagar nu så har verkligen ingen kvar..
 
Kanske gå runt lite i mataffären och titta runt och se om jag blir sugen på något. Hahah jag älskar att handla mat. Tycker om att gå runt i affären och se vad man vill ha. Får se hur det blir med träning idag. Blir iaf zumba i kväll.
 
Älskar mina nya koppar från IKEA med snöflingor. Lagom stora och så söta! Helt kär i dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0