Helt slut

Hade en toppen men lång dag igår. Gick upp tidigt och åkte till Älvsjö för fix inför Sveriges största fitness konsert då skaparen av zumba körde 2,5 timme. Hade Robban med mig som hjälp och Lunne som va fotograf. Blippa biljetter, släppa in folk, svara på frågor var en del av det vi gjorde. Sen blev det dansande! Hade jättekul faktiskt. Hoppas på att kunna sno lite bilder sen ^^
 
Sen åkte vi hem, stannade hungriga som vargar och slängde i oss lite Burger king.. inte bra men men det var panik :P Åkte hem och duschade. Tänkte egentligen ta på pyjamas och lägga mig i sängen med lite te, men ändrade mig. Tog på klackarna och drog på efterfesten på Cafe Opera. 
 
Hade en kul kväll. Hängde med mina zumba babes Evelina och Sofie, dansa och hade rätt trevligt. Fick skjuts hem sen. Gud så värt :D Gjorde mig super glad! Var så trött på slutet efter en lång dag med jobb, zumba, Beto, stress, dans och Gagnam style. 
 
Kom hem vid 4 tiden, åt kina mat och somna. Nu blir det att åka och hämta Nathan Blake, sen blir det zumba på Dansplatsen med min onda kropp och kvällsmys hos Monki.
 
Hoppas ni haft en skön helg!
 
Några mobilbilder från igår
Kaffe! Behövligt e tidig helgdag
Robbs :D
Blippis
Lite suddigt genrep
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0