Trött, sliten, glad

Jättedålig uppdatering den här veckan I know.. har varit helt slut efter helgen. På söndagen hade vi Nathan Blake på Dansplatsen för en masterclass. Efter det drog vi ut och käka Grekiskt och sen åkte jag, Monika, Vladimir och Nathan till Vladimir och fika ( tolv på natten) haha. Sent åkte jag och Monika hem till henne och sov.
 
Hade en supermysig måndag. Bara jag och Monki, titta på dansklipp, prata, äta sushi och dricka te. Behövdes verkligen. Sen drog jag till Dansplatsen och hade 4 klasser och hon åkte på JLO. Var så sjukt trött och stel. Kunde inte bestämma mig för var jag hade ondast haha knäna, benhinnorna, höfen, ryggen, nacke allt var helt knas. Orkade knappt stå upp när jag kom hem och duscha.
 
Sen på tisdagen blev det träning ändå, jag slarvade för jag var så trött men Lunne körde på. Hade ändå träningsvärk i skinkorna efter heh. Blev Zumba på kvällen. Var så sliten igår att jag bestämde mig för att ta en vilodag. Låg inne, åt mandariner, drack te och kollade på Gossip girl. Behövde verkligen den där dagen så fick kroppen vila lite.
 
Men idag är det nya tag, trotsar stelheten i kroppen och drar till gymmet nu med Lunne, i kväll blir det 3 pass på Dansplatsen. Laddar upp med lite frulle. 
 
2 kokta ägg, philidelphia, keso med citronpeppar, tomater med salt och oregano. Blev också en stor kopp vitt te och en hallon/banan smoothie med frysta hallon, en halv banan, proteinpulver och naturell yoghurt. slurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0