Aktiva Söndagar

Jag gillar söndagar. När man gick i skolan och framförallt gymnasiet var söndagar bara en tråkig dag. Man sov bort hela dagen och låg i sängen och såg på serier och åt upp lördagsgodiset som var kvar tills det var dax att sova igen. Allt kändes tråkigt, som att man inte kunde göra nåt annat för det var skola på måndag.
Dont get me wrong jag ääälskar de dagar man inte behöver göra något. 
Men nu är mina söndagar väldigt aktiva.
 
Gick upp och åt frukost sen drog jag till Gumses och träna lite rygg med Lunne och hade en zumbaklass. Kom hem för en stund sen och laddar upp med lite mat och celsius inför att åka till sumpan och ha en till zumba klass.
 
Såhär ser nästan varje söndag ut för mig, när jag kommer hem på kvällen är jag alltid döhungrig så då blir det ett stort lass mat innan en lång dusch med inpackning och bottagning av nagellack. haha så töntigt men gör det varje söndag. Min mini ritual typ.. Sen får man krypa ner i sängen och se serier och dricka te. Då uppskattas det mycket mer och man känner att man gjort nåt vettigt av dagen. Love it!
 
Saknar inte utgångar, drama och sega helger ett dugg längre. Trivs mycket bättre såhär.
 
Hur ser era söndagar ut?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0