Allt som glittrar

Har haft en superskön helg. Mysfredag med Lunne i framför tv:n, i lördags blev det sovmorgon och date med köxitjejerna på Fridays. Höll på att dö så mätt jag var när vi gick där ifrån, var hemma skön tid typ runt 12 låg och läste en stund och drack te innan jag somnade. Igår var det jobb, zumba hos Gumses och zumba i sumpan. 
 
Sitter och fixar lite inför kvällens pass och ska strax röra mig mot Dansplatsen. Blir dansmix, 2 street grupper och sen zumba. Hoppas på en bra kväll, känner mig seg i kroppen och huvudvärken smyger sig ständigt på. Är säkert vädret som göre..
 
Blev bara en enda bild från helgen från Fridays så ni får nöja er med den, kärlek till allt som glittrar (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0