Brownie

Yes babes, fick för mig att färga håret så jag är fin innan vi ska fira Robban på lördag. Har inte varit ute sen min egen födelsedag som är exakt ett halvår sen... skämmes på mig. 
 
Iaf när jag och Lunne stod där och titta på hårfärger föreslog han att jag skulle prova nåt annat. Tog en färg som kallades "mellanblond" skulle kanske mer säga brun haha men ska bli lite slinger och klippning bokad på fredag så det duger så länge. Inte haft mörkt hår sen ettan av gymnasiet haha. Vet inte riktigt var jag tycker, men förändring är något jag verkligen strävar efter just nu.
 
Vart tog Barbie vägen? haha aja snart blire ljusare och klippt. Kändes ändå som många problem och känslor försvann med hårfärgen. Skönt! 
 
Det är inte alls lika mörkt som på bilden men hade brist på ljus... det är därför jag håller i en lampa haha derp.

Kommentarer
Postat av: sandra

i love it!

2012-10-26 @ 19:34:21
URL: http://sandrue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0