Idag är en stressfri dag

Idag ska jag inte stressa till något, har sovit ut (vakna dock med ont i ryggen) druckit morgon te, startat en tvättmaskin, och suttit framför datorn och druckit bubbelvatten och ätit lunch. Mer har jag inte åstadkommit. 
Tänkte ta mig en sväng förbi kista eller centrum sen, har en del rabatt kuponger som går ut i morgon som jag gärna vill spendera. 
 
Det blir nog en vanlig myskväll i kväll. Inga stora planer mer än läsa lite i min bok och kanske se någon bra film i sängen (: 
 
Ha en skön Lördag bebisar!
 
 
Min mumsiga lunch: Aborre i saffran och tomat sås med lite peppar, citron och cayenne + sallad, avokado och ägg. Super gott! Är annars lite skeptisk till saffran men här passa det super, vill man lyxa till det passar såsen jättebra med räkor eller pasta, eller varför inte lite varma körsbärstomater :) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0