Onsdags Frukost

Tog en skön sovmorgon idag till 10 hihi låg och lästa lite i Bingo boken innan jag gick upp och gjorde frukost. Har hunnit städa lite, fixat mig, vädrat, druckigt 3 megakoppar med te och bara haft en skön start på dagen med bra musik och mig själv haha.
 
Nu blir det att ta cykeln till centrum. Älskar att cykla på hösten bara man klär på sig, allt är så fint med gula och röda löv och sval luft. Love it, de är de dagarna som får en att känna sig levande. Sen tänkte jag laga chicken tikka masala till lunchis :) YUm, blev så sugen på det hihi.
 
Gillar mina lediga onsdagar, hinner alltid göra så mycket och så är det inte långt till helg hihi.
puss
 
Frukost: Kvarg + yoghurt med granatäpple och pumpafrön, hårdkokt ägg, stor kopp Rooibos te och ett glas tropisk juice. Gud fick sjuka cravings på juice haha nåt man typ aldrig har hemma och jag aldrig dricker annars, kanske har c-vitamin brist..
 
Dagens låt: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0