Regnig Regnig Tisdag

Gud hela dagen har varit som en grå, regning koma. Vart tog de härliga höstvädret vägen? Med sol och lagom kyla och färgglada löv..miss it men bara att vänja sig nu snart ere vinter.
 
Gick upp tidigt i morse, Linus kom och hämta mig så åkte vi till stan, åt lunch med hans pappa på Fridays YUM! Gick runt lite i stan, titta på foton, gick runt på Mood och myste lite i regnet. Sen blev det en lite tupplur och mat innan jag ska iväg och ha Zumba på Gumses :) 
 
Hoppas på lite bättre väder imorgon, är verkligen en väder-tjej. När vädret e kasst är jag kass och trött. 
 
Middag: Pepprig lax med citrussallad, fetaost och ägghack. Sen lite gamla söder te med smak av äpple och passionsfrukt. YUM!
 
Ägghack: hacka ett hårdkokt ägg, blanda med cream cheese (vitlök tog jag) och kvarg. Smaksätt med vitlökspeppar, citron och salt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0