Tisdags Mys

Haft en skön morgon med en lång frukost och sovmorgon. Nu väntar jag på Lunne så ska vi dra till Gumses och träna. I kväll blir det zumba där med (: Skönt. Nu jäklar ska jag bli snygg!
 
Hade en bra gårdag, hade 4 dansklasser på kvällen på Dansplatsen, fick en teckning av mina söta elever :) Sånt gör en riktigt varm inombords och påminner en om varför man älskar att göra det här. Var sjukt trött på vägen hem, höll på att somna på tåget hem haha.
 
Nej dax att ladda träningsväskan med mandariner och protein. Pöss!
 
Dagens frukost: 2 kokta ägg med salt, Smoothie med banan, jordgubbar, protein och naturell yoghurt toppad med pumpafrön och tranbär. En mandarin och en stor kopp Vanilj te :)

Kommentarer
Postat av: sandra

"Nu jäklar ska jag bli snygg"
Du är ju hur snygg som helst ju! !

Svar: haha men knasis då :P jag vill va snygg i mina egna ögon :$
moew.blogg.se

2012-10-17 @ 11:35:53
URL: http://sandrue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0