Trött Tisdag

Gårdagen var inte alls en bra dag. Kan inte lite bra saker hända? Har varit för mycket tråkiga nyheter nu ett tag. 
Lyckades iaf sova ett tag i natt. Dansklasserna gick bra dock så kändes skönt, trots min ömma kropp :)
 
Sitter med lite torkad frukt och te och ska strax dra till centrum. Vinterjackorna börjar redan komma, jag brukar alltid handla dem på våren när det är rea men i år har jag bestämt att jag ska hitta en jacka nu medan de finns. Lite sugen på en blå eller grön eller kanske grå. Har ju haft röd nu ganska många år.
 
I kväll blir det zumba på Gumses. Trist att vädret är som de är. Hade varit skönt med lite sol på näsan hihih. Hoppas iaf ni får en skön tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0