En inte så ensam påsk som planerat

Känner mig glad idag, har haft en mysig skön påsk! Torsdagen bestod av tårtbak med Emelie och fredagen mös jag runt hemma, var uttråkad, såg 2 filmer på 4an (vilket tar en evighet) och kollade lets dance.
 
På påskafton blev det en liten påsklunch hos gammelmormor och gammelmorfar i Strängnes. Supermysigt att träffa dem nu, tror inte jag sett dem sen jag tog studenten :O
 
I söndags belv de lite mys och städning hemma och en stund hos sveavägen. Igår åkte jag till mormor och morfar för de skulle ha lite grillmys med morbror och hans familj. Så fick mig en dos av familjen den här påsken med :) 
 
Blir så glad att det börjar bli varmare ute och solen tittar fram :) Börjar bli dax att leta balkong möbler så jag kan sitta där och mysa sen :)
 
Idag blir det träning och göra lite nya korrar. Känner mig faktiskt lite inspirerad. Hoppas ni får en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0