Dålig update

Hellu igen, ja uppdateringen dalar..igen. Funderar på att skaffa en ny blogg då jag känner mig allmänt oinspirerad av den här som jag haft sen jag var 14? 
 
Iaf var tillbaka och jobbade en hel vecka, även helgen och har varit kattvakt hela veckan så mysigt! Idag är jag ledig och har lite saker att fixa. Korrar till dansskolan, ny väska då min totalt har tappat remmar och allting... och få liv i min nya telefon.
 
Ja helt plötsligt så kan jag varken ringa eller smsa eller ta emot samtal och mess vilket är så otroligt frustrerande då ingen kommer i kontakt med mig förutom när jag är hemma vid datorn... teknik ska bara fungera. Har ju ingen hemtelefon heller så kan inte ringa tele2 och se om de vet vad som är fel heller.
 
iaf nu är det quesedillas-frukost innan dagen börjar.
 
pöss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0