..and what a lovely morning!

God morgon sötnosar. Vaknade vid nio -superhungrig och trött. Men så tittade jag ut genom fönstret och såg solen och kom ihåg att idag ska jag till lägenheten och mäta saker och blev pigg och glad :) Jag och Lunne åkte dit igår kväll och kolla så det såg städat ut. Jag älskar min lägenhet. Den är från 50-talet och är Olle Engkvist byggt. Massa knasiga vinklar och inte en ända vägg är rak haha. Men det är charmigt och jag tror att jag kommer trivas där. 
 
Så i veckan blir det färghandling och möbelhandling haha kommer nog hänga på mitt favorit ställe Ikea ganska mycket :D Så ja nu ska man väll bli vuxen då... fast ne hah inte än :P Bara lite vuxnare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0