Det går framåt

Liten uppdatering nu för jag är knappt vid datorn alls. Spenderar all min tid i lägenheten och målar och slipar och fixar. Nu är det klart i badrummet och rummet och morbror var där igår och fixade el. Köket väntar på ny golvmatta och idag ska hallen målas och alla snickerier runt luckor och lådor i köket målas. Känns toppen! Snart kan jag börja flytta in mina saker wihu!
 
Så roligt att få bestämma allting gjälv, färger, mönster, golv haha kommer nog trivas superbra där när det är klart. Köket är det bästa tycker jag :) Bara att ha ett kök att kunna fika i och sitta i är ju guld!
 
Ska även måla klart i städskrubben,  alla lådor och skåp och garderober var det mörkbrunt och äckligt men lite sandpaper och vitfärg börjar det kännas fräsht att ställa in sina saker i :)
 
Nej mot lägenheten för ännu en heldag. 
PÖSS
 
Har handlat alla städsaker man behöver som jag ska fylla skåpet med haha. Tog de som luktade godast..jag vet jag är en doftjunkie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0