Färg

Trots duschande och skrubbande har jag fortfarande färg fläckar upp till armbågarna.. Gårdagens lägenhets uppdrag blev att måla isidorna av köksskåpen och stryka taket i rummet. Nu händer det saker :D Glad tjej! Idag blir det shopping av sånna där saker man behöver typ moppar, rengöringsmedel, toarullehållare, diskställ mm.. Har ca 40 saker på listan borträknat möbler haha. 
 
Morfar tyckte att jag skullesätta upp listan på min ytterdörr och har man inte med sig något på listan kommer man inte in haha :P I kväll blir det 3 klasser på Dansplatsen :) Fortfarande inte frisk men de är bara att kämpa på :)
 
Bild från i somras. Snart kommer nog min ljusa kalufs fram igen.. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0