God morgon

Sitter och dricker upp dagens fösta kopp te. Tog äntligen lite sovmorgon. Behövdes verkligen! Igår var det ännu en dag av fix i lägenheten, sätta upp hyllor, städa osv. Idag är det lägenhets paus. Eler jag kommer packa ihop kontorssaker och mina målargrejer hemma och handla lite saker som bheövs, så kankse jag och Linus kör över det i kväll :)
 
Åh allt är så spännande :D Nu ser man verkligen att de händer saker och så fort golvet är lagt i köket kan jag flytta in :) wihu!
 
I morgon är det dans på Dansplatsen och även på torsdag men på fredag ska jag vcka på min gamla dansskola. Kommer bli superkul! Inte varit där på några år nu och eftersom den ligger i Rudbeck så blir det att hälsa på lite gamla lärare på en gång :) Ser fram mot det!
 
Ha en skön dag
pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0