Ljuvliga Måndag

Ska strax prova åka kommunalt till lägenheten :) Igår köpte jag en soffa (trodde aldrig att det kunde vara så svårt att hitta en jag gillade men de blev en Dansk soffa som man kan bädda ut när ni vill sova hos mig haha) och det blev även en sväng till ikea haha, känns som jag bor där nu.. iaf solen! Jag dör vad skönt med lite sol på näsan :D Blir glad när jag tittar ut även om det är svinkallt men de gör inget :) Jag ska ut idag!
 
Ipoden laddad med posdcasts, solbrillorna på, varmakläder och sköna skor. Tror det blir en toppendag! Ska bara städa och plocka och packa in saker i skåp hela dagen. Kanske njuta av lite sol på min balkong haha. Min balkong det känns så konstigt att säga :) Jag är så kär i min lägenhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0