Nu är det klart

Då har den sista pusselbten fallit på plats. Jag kan nu flytta in när jag vill. På lördag kommer jag vara där och städa och börja möblera :D Längtar! 
 
Gick upp vid 6 imorse.. 6! Vet inte när jag var uppe så tidigt senats. Jag är ingen morgonmänniska det är bara att inse. Jag älskar mornar! Iaf då jag inte behöver gå upp utan kan ligga kvar i min varma säng och dra mig innan jag äter en lång frukost. Jag kan inte stressa på morgonen. Patetiskt.
 
Iaf så åkte jag och morfar till lägenheten och plasta n mina madrasser som jag skulle byta, sen fixades mitt köksgolv :D är så nöjd! Lite annorlunda men ljust och fint :) Sen åkte vi och bytte madrasserna, tillbaka till lägenheten för lite småfix och nu är det dax att gå till bussen för kvällens dansklasser. 2 Streetgrupper och en Showdans. Blir nog toppen. Nästa vecka tar vi sportlov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0