Ny duschad

Gör mig redo för dagens pass. Dansmix, Street och Zumba på Dansplatsen (: Är så stolt av mina små dansare! De har verkligen utvecklats så mycket den här terminen :) Nästa vecka är det lov. Fort de går! Snart är de väll maj så står vi där med uppvisningen :)
 
Hoppas verkligen inte jag fastnar i ngot tunnebane kaos som förra veckan.. av alla SL knas man har varit med om så var de där något av de jobbigaste. Aldrig i mitt Stockholmsliv sett så mycket folk på centralen då inga linjer söder ut gick.. fick panik när jag skulle hinna till dansklasserna så fick springa till pendeln, åka till Älvsjö (där jag verkligen inte hittar alls) Försökte mig på att hitta en buss till Telfonplan och sen ta mig den vägen. Usch.
 
Hoppas ni får en fin dag bebisar!
 
Funderar på vad jag ska göra med mitt hår. Är väldigt sugen på att klippa kort (då menar jag typ axelkort och inte öronkort) Är lite trött på att ha lngt hår, som inte riktigt är nån frisyr utan bara en massa hår. De växer ju alltid ut ändå. Känns bara så tråkigt att ALLA har långt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0