Hallå där

Då var jag hemma igen efter några veckors äventyr :) Började med resan till Katrineholm för midsommar firande med familjen Thomsson. Blev upphämtad vid tåget av Julia och Jocke, så blev det midsommar lunch med sill och mums. Sen lite dans runt stången och på kvällen blev det en spontan traktor tripp haha. Lövade flaket, på med skinnsoffa, kristallglas, vin och 7st hundar. Ska tänka på de minnet när jag känner mig nere eller när vintern kommer. :)
 
På lördagen var alla jättetrötta så de blev lite powernap, voffigos och mys som avslutades med en ridtur med Jossan och Louise. Så himla skönt att komma ut i skogen igen. Det är något med hästryggen som gör att man känner sig trygg, som ingen kan komma åt dig. Jag saknar verkligen att rida men vill inte sätta mig i ett ridhus just nu med en lärare som ska säga vad du ska göra, volt tillbaka bla bla bla.. Jag älskar att rida ut, de är då man känner sig fri! Galoppera och hoppa över stockar och andras in luften.
 
Kom hem sent på kvällen/natten på lördagen, sov några timmar och sen drog vi till Åmål och stora strand på söndag morgon. Har haft bra 2 veckor men är väldigt sliten och förskyld nu. Så dagen spenderas i sängen med film och filtar. Imogon kommer en liten kissekatt jag ska vara kattvakt åt :) 
 
En annan spännande sak är att jag och Nea ska åka och titta på en kattunge till mig :) Spännande!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0