kattgos och hallonfrukost

Sitter och äter frukost med Vilda som sällskap. Åh vilken sötnos hon är :) Hon följer efter mig som en liten hund och vill vara med överallt! När jag lagar mat sitter hon i fönstret i köket eller ligger på bordet, när jag ser på tv ligger hon brevid mig i soffan eller på bordet, när jag duschar ligger hon på toalocket och när jag sitter vid datorn kliver hon runt på tangentbordet... hon verkar gilla capslock
 
Nu är det snart dax att dra mot jobbet efter några dagar i soffan med halsont och hängig. Skönt att komma ut även om jag e ganska sliten :) ser ocks ut att bli riktigt fint väder :D
 
Ha en mysig dag och njut av vädret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0