Onsday

God morgon.. eller eftermiddag! Så skönt att ha semster! Sover tills jag vaknar, äter när jag vill ( häromdagen middag vid elva på kvällen ), solar i solen och gömmer mig under täcket vid oväder. Livet leker så att säga.
 
Idag är det städdag! Ska skrubba varje litet hörn i lägenheten haha. Va på rusta igår och handlade lite nya städgrejer med Lunne för hade använt upp typ allt jag köpte när jag flyttade in. För mig är det sklart viktigt att de blir rent men produkterna MÅSTE dofta mums! Kan inte använda mig av nåt som luktar blä. Typ masipan... usch.
 
Vilda har åkt hem nuu efter att ha varit här hela Juli, så sorgligt blev så tomt och ensamt utan henne så behover av att skaffa katt blev ännu större..
 
Lägger upp några instagram bilder från senaste tiden
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0