Förkyld mysdag

Har en sån där skän dag med min älskling. Vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om så tog en timmes powerwalk runt i Ålsten och Äppelviken där jag inte hittar alls.. utan mobil och blev lite rädd att inte hitta hem haha. De löste sig iaf :)
 
Sen har dagen bara bestått av mys. Tog en dusch käka kycklingsallad somade i soffan medan Linus spela tv-spel, läst lite bok och bara varit. Behövde verkligen det! Var så längesen jag hade en sån helg när jag inte behöver göra någonting. Love it!
 
Ska om någon timme fixa mig och åka till Emelie för middag med henne och Elin. Mysigt! Jag hoppas ni har en lika skön helg som jag i de grå vädret.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0