Hur blev vi så gamla?

Gör mig redo för lillasysters student! Jösses vad tiden går fort. Ibland känns det som en livtids sen jag stog där på flaket och sjöng gyllene tiders "de är över nu" men idag känns det som det var igår.. :)
 
Så nu äre syrrans tur :) Jag vill bara säga att jag är stolt över dig Nea, att du tog dig igenom fast du inte trivdes och nu kan du börja det riktiga livet. Välkommen! De är inte så kul som man tror.. :P
 
Iaf så käkar jag frukost och försöker bestämma mig vad jag ska ha på mig... om jag tar klänning måste jag ha strumpbyxor för benen har ju inte den färg man vill, men då kan jag inte ha klackar med öppen tå... tar jag byxor så kanske de blir för varmt men de är mycket bekvämare.. ja iband är det jobbigt. 
 
Bild från min student, de varmaste dagen de året hoppas på lite svalare idag annars smälter vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0