Jaha har sommaren börjat

Det är så förvirrande när man inte går i skolan, jag har inte fattat att de är sommar, fast jag varit på studenter och bröllop.. Märkligt. Iaf så insåg jag precis att det är midsommar och i vanliga fall brukar gänget ha nåt planerat, de senaste åren har vi varit på olika landställen, campat osv. blivit lite av en tradition. Men i år totalt missade vi det och nu kommer många jobba, så när Yvonne frågade så bestämde jag mig direkt för att åka ner till dem och hälsa på. 
 
Så åker ner till Ulvstorp på fredag och hem igen på lördag kväll. Sen upp tidigt på söndag för att åka till Stora strand och jobba. Lite stressigt, men så värt!
 
Lägger upp lite instagram bilder från senaste tiden. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0