Sjukling :/

Jaha fortfarande inte frisk, varit hängig sen i onsdags så snart en vecka men de blev värre under helgen. Igår sov jag mig genom hela dagen och kollade lite PH Norge men orkade knappt det. Idag är jag också hemma. Trött, hosta och ont i halsen. Och imorgon är det Neas student! Vill bli pigg!
 
Så uppdrag idag förutom att ligga i sängen och knarka halstabletter blir att försöka hitta nåt lämpligt att ha på mig.. får väll se hur det går. Attans att vara sjuk nu :(
 
Har iaf beställt nya proteiner för hade bara pyttelite kvar av min banan. jag gillar att ha flera smaker samtidigt, annars blir jag så trött på smaken. (som när jag hade jordgubb/vitchoklad och höll på att kräkas efer halva burken) Har haft massa olika smaker men tror favoriten hitills varit päron/vanilj, den smakade ju päronglass. Mums helt underbar! Får väll se hur de nya smakerna blir. Beställde vassle i kiwi/yoghurt och vanilla/wildberry som jag haft tidigare och tyckte va helt okey. Sen Casein till kvällen i Cookie dough. Får väll se hur de nya smakat. Spännande. 
 
Gammal bild, nu e de fitnessguru som gäller. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0