Solen skiner, trötta miner

Jaha ännu en dag utan sömn. Inatt slog ändå rekord.. gick och la mig och somnade nästan direkt vid halv tolv. Men inte fick jag sova länge.. redan klockan 1 var jag vaken med hjärtklappning och kallsvettades. Förstår verkligen inte. Låg och försökte somna om till klockan tre. Hade en konstig oro ikroppen, fattar inte vad jag är rädd för? 
 
Vid tre gav jag upp, satte mig i köket och åt lite yoghur och läste. Sen leta jag upp en skiva och försökte osmna om till den. Gick ige vidare men runt 5 måste jag ha somnat. Och ja jag var helt slut och dötrött när klockan ringde vid 8.
 
Jaja jag hoppas att få sova ordentligt i natt. Behöver ladda upp med sömn inför de kommande veckorna :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0