Fredagsmys

Ledig idag :) Känns som de är lördag haha. Skönt du är man ju ledig en dag extra..typ :P Har precis käkat frukost och tagit en sån där äckligt lång dusch så man nästan håller på att svimma av värmen. Love it! Förstår inte mig på människor som inte gillar att duscha. Finns ju inget bättre än att stå där i värmen med massa olika scrubs som doftar mums!
 
Ska fixa mig och dra till Sollentuna lite snabbt för att lämna in lite papper, sen hem så kommer Monika över för mat och prat. Mysigt! Nu när dansterminen är slut har vi tid för sånt trams :)
 
Blir även en sväng förbi affären då min kyl börjar likna min pappas ;)
 
Hoppas ni får en mysig fredag gullisar!
 
Saknat oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0