Godmorgon Sönday

Lite trött och sliten tjej idag. Blir en lugn dag, hämta ut paket, fika med Papi, sitta i solen, handla mat, sova tidigt. De blir jobb på Apoteket hela veckan. :) Älskar mina söndagar när jag bara kan ta de lugnt och göra de där jag inte hinner annars :) Blir nog inte ett söndagsbad dock eftersom vattnet rinner så långsamt nu så fylldes golvet med vatten sist jag tappa ur de så måste nog rensa de...blä!
 
Dagens frukost: Omelett på 3 ägg fylld med tomater, spenat, fetaost, basilika, oregano, salt och peppar. Rött te med smak av apelsin, Mums!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig!!

Svar: Saknar dig med! Kom hit nu!
moew.blogg.se

2013-05-05 @ 21:10:23
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0