Söndag

Trött efter den här helgen! Toppen kväll med mycket vin och mat och Monika i fredags, fira lillasyster med lyxlunch igår och kostymletande med Lunne idag. Grabbarna hade ju svensexa för kjäll hela helgen. Älskar mina vänner men ibland kan jag sakna att inte ha så många nära tjejer, vem ska gå på min möhippa om jag gifter mig i framtiden? :P
 
Nu lagas det indisk mat och hänger framför djurakuten. Har redan gjort min älskade söndagsrutin med bad, nagelfix, ögonbryns fix, ansiktsmask och inpackning. Man måste ju ta hand om sig lite ;)
 
Hade egentligen planer på att pressa i solen idag men ja vi vet ju hur de gick med storm och spöregn.. men då får man pressa i badet istället :) Men jag vill ju bli brun till sommarens alla studenter/dop/bröllop/konfirmationer/fester... Får bli orangerandig med lite BUS...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer såklart på din möhippa! !!!

Svar: Wiiihuus! När e de dax för din då? ;)
moew.blogg.se

2013-05-27 @ 20:43:27
URL: http://sandrue.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0