Update

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden. Har knappt susttit vid datorn utan varit ute så mycket som möjligt och umgåts med mina vänner. Några av sakerna som hänt är väll kanske att vi va i Linköping och hämta Robbans nya bil och hälsade på Rasmus som bor där. Det va supermysigt! Jag gillar Linköping väldigt mycket. Var ju där i höstas och hängde i staden hela dagen medan Linus hade att fotojobb. Härlig stad!
 
Har varit på mediafest också med alla som gått på Rudbeck de senaste 20 åren. Superkul att träffa gamla vänner och lärare :)
 
Sen har man blivit äldre också. Firade min födelsedag med mina vänner hemma hos mig. Vi tryckte in oss 20 pers och hade en kul kväll! Kände dock att jag inte hann snacka med alla ordentligt men hoppas ni hade kul, de hade jag iaf. Kul att ha alla här och tack så jättemycket för alla fina presenter!
 
Va så sliten efter min födelsedag och firanadet i 2 dagar... när alla gick hem på Söndagen så somnade jag och Linus direkt haha. Sov även galet mycket under natten var helt klubbad! 
 
Ska försöka blogga lite bättre nu när roliga saker händer :D 
 
Lägger upp en bildbomb från senaste tiden, stulade några från Elli. (förlåt) :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0