Kall Morgon.

Nu är det höst. När jag vaknar av att jag fryser och ligger och drar mig för de e så kallt. då vet man. Sitter vid datan med pyjamas och tjockis, inlindad i en filt och fryser... what?
 
Äter lite frukost och ska strax dra till jobbet. Blir Danskt rågbröd med avokado, citron och kallrökt lax. Min favorit :)
 
Har haft en fullproppad helg, mysigt men är ganska trött nu. Fredagen bjöd på en tur till Grisslemhamn för att gratta Nalle. Middag och dryck vid vattnet och hemgång på lördag fm. Sen blev det att gratta Fanny på lördag kvällen och söndagen bjöd på kräftskivalunch och en tripp till ikea för ny tv-möbel och skrivbord.
 
Ja ännu en vecka av jobb, de gillar vi :) Ha en skön måndag!
 
Bild från i fredags
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0