Trött Tjej

God morgon sötnosar! Sovit som en stock men är ändå en tröttmössa idag haha. Ska strax åka mot jobbet sen blir det dans ikväll. Tänkte åka och dansa lite på Monikas klasser, behöver känna lite träningsvärk haha. 
 
Åh jag har sån lust att bara byta ut hela min garderob. Fram med stickade tröjor, stora halsdukar, skinnhandskar och boots. Älskar verkligen höstens kläder. Tycker att klädvis och myvis är det den bästa årstiden men jag vill gärna vara utan regn och rusk. Så jag hoppas verkligen på en fin höst men vackra löv, promenader i skogen, te i soffan och mysig musik.
 
Ska gå igenom en höstmakeover. Behöver ny frisyr och är sugen på lite kortare och klippa tillbaka min lugg kanske :)
 
Lägger upp ngra bilder när jag hade lugg. vad tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0