Jajamen,

haha klockren låttitel...

iaf amandas land, jag e hemmkommen , trött o trött trött TRÖTT

men kul har vi hadt iaf höjdpukten när jag o fia åkte bil utan lysen haha tekniska tjejer vi e..men vadå vi går ju media så vi kan ju inget right ;) HAHAHAH

lägger upp lite pix, gu va konstigt de blir utan elli som dokumenterar allt

iaf tack alla gullisar för några roliga dagar mitt ute i ingenstans :P











the arm :P

fler bilder på facebook


haha så klockrent

"jajamen titta vad jag hitta på scenen,
jajamen en trosa i en spets modell"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jajemen det var en rolig biltur det! haha! :D

2010-08-19 @ 19:12:24
Postat av: Amanda

haha yeah bästaste

2010-08-20 @ 00:44:23
URL: http://moew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0