hey there

jag e glad, sitter hemma o äter pizza o tar de lugnt. Shit behövde verkligen de :)
Men satan va kallt de är! när Marta och jag åkte till plugget imorse så va de dimmigt oxå...så dimmigt attt vi inte kunde se kommunalhuset när vi va på bron :P o de va inte för att jag inte hade glasögonen på mig :P

hahaha. ååå jag e så otroligt trött idag :P de va verkligen svårt att ta sig upp ur sängen imorse

men imorn tror jag jag får en liten sovmorgon (yey till mig)

Nu är det bara jag och min braiga musik hemma. 

ska till plugget sen för o skriva manus... men orkar inte me bodybalance idag- busig jag e xD


Underbara Cash <3



Hitta en gammalbild på mig här i min gamla data :P
Saknar mitt röda hår lite faktiskt :$

Nåt man borde skaffa igen?


Kommentarer
Postat av: miranda

du va skitsnygg i de röda håret :D men kom ihåg att de försvann lite i taget och du ville hela tiden ha tillbaka ditt blonda hår :P

2010-09-30 @ 19:05:53
Postat av: Amandie

hahaha ja jag blir aldrig nöjd xD när jag e blond vill jag ha rött hår när jag har rött hår vill jag vara blond.... hahaha

2010-10-01 @ 09:16:50
URL: http://moew.blogg.se/
Postat av: miranda

kanske borde ha rött underhår igen? :P

2010-10-02 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0